کد خبر 6465
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

موسوی لارگانی:

مردم خواستار توضیح قانع کننده و از آن مهم تر تدابیری جدی برای جلوگیری از تکرار این حوادث هستند

مردم خواستار توضیح قانع کننده و از آن مهم تر تدابیری جدی برای جلوگیری از تکرار این حوادث هستند

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به فروریختن ساختمان متروپل و سانحه قطار مشهد به یزد‬⁩ گفت که وقوع این همه حوادث زنجیره ای نشان از اشکالات قدیمی و مزمن مدیریتی است. نمی توان تنها به صرف تسلیت گفتن، از سوء مدیریت های احتمالی چشم پوشید.

به گزارش نمایندگان ما،سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به حادثه واژگونی قطار مشهد - یزد نوشت:

«هنوز غم ناشی از آوار شدن ⁧‫متروپل‬⁩ تازه است که ⁧‫سانحه قطار مشهد به یزد‬⁩ و کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیز، دوباره داغدارمان کرد. وقوع این همه حوادث زنجیره‌ای نشان از اشکالات قدیمی و مزمن مدیریتی است. نمی توان تنها به صرف تسلیت گفتن، از سوء مدیریت‌های احتمالی چشم پوشید .

مردم خواستار توضیح قانع کننده و از آن مهم تر تدابیری جدی برای جلوگیری از تکرار این حوادث هستند. به نوبه خودم به خانواده های داغدار تسلیت گفته و از وزیر راه و مدیران ⁧‫راه آهن‬⁩ می خواهم مساله را به صورت جدی بررسی کرده و ⁧‫مقصران واقعی‬⁩ حادثه را معرفی و برخورد لازم انجام شود.»

حدود ساعت ۵:۳۰ صبح روز گذشته  قطار مسافربری مشهد - یزد درحال حرکت بود که در محدوده طبس، حوالی ایستگاه مزینو از ریل خارج شد و منجر به کشته و زخمی شدن چند تن از مسافران شد.

انتهای پیام

کد خبر 6465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =