کد خبر 6493
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

بذرپاش در دیدار با آیت‌الله آملی لاریجانی:

دیوان محاسبات با نظارت‌های برخط، باعث کاهش تخلفات و پرونده‌ها نسبت به گذشته شده است

دیوان محاسبات با نظارت‌های برخط، باعث کاهش تخلفات و پرونده‌ها نسبت به گذشته شده است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دیوان محاسبات با نظارت کارآمد و اثرگذار خود بر شرکت‌های دولتی می‌تواند موجب کاهش تخلفات و استفاده بهینه از منابع کشور شود.

به گزارش نمایندگان ما، آیت‌الله آملی لاریجانی در دیدار مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های دیوان محاسبات برای ارائه به موقع گزارش تفریغ بودجه، تصریح کرد: دیوان محاسبات با نظارت کارآمد و اثرگذار خود بر شرکت‌های دولتی می‌تواند موجب کاهش تخلفات و استفاده بهینه از منابع کشور شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سهم شرکت‌های دولتی در بودجه کل کشور نسبت به مصارف عمومی بودجه عدد قابل توجهی است، تاکید کرد: حسابرسی دقیق و موشکافانه عملکرد شرکت‌های دولتی در چارچوب قوانین عامه و نیز قانون بودجه کل کشور از جمله وظایف مهمی است که دیوان محاسبات بر عهده دارد.

مهرداد بذرپاش نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها،  شعار دیوان محاسبات در دوره فعلی را «دیوان فناورانه مردم پایه» عنوان کرد و گفت: دیوان محاسبات در این دوره توفیقات بسیار خوبی برای ارائه به موقع گزارش تفریغ بودجه داشته است و با نظارت‌های برخط، باعث کاهش تخلفات و پرونده‌های دیوان محاسبات نسبت به گذشته شده است.

وی همچنین با ارائه گزارشی از حسابرسی شرکت‌های دولتی، ابراز امیدواری کرد که دیوان محاسبات با تمهیدات قانونی مناسب، بتواند حسابرسی مؤثرتر و دقیق‌تری در خصوص شرکت‌های دولتی داشته باشد.

انتهای پیام

کد خبر 6493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =