کد خبر 6512
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

شجاعی:

مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای اصلاح رویه‌ها، قوانین و ساختارهای کشوری پیشنهاد ارائه کنند

 مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای اصلاح رویه‌ها، قوانین و ساختارهای کشوری پیشنهاد ارائه کنند

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست هرگونه پیشنهاد در راستای اصلاح رویه‌ها، قوانین و ساختارهای کشوری که برای انجام آنها می‌توان از ظرفیت کمیسیون اصل ۹۰ استفاده کرد را ارائه کنند.

به گزارش نمایندگان ما، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های استانی تابعه وزارت متبوع که در شهرستان ابهر برگزار شد، با اشاره به طرح تسهیل کسب و کار که تبدیل به قانون شد، عملکرد وزارت مردم را در بحث اجرا، خوب ارزیابی کرد.

وی با اعلام حمایت از برنامه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان و به ویژه در سطح ملی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست هرگونه پیشنهاد در راستای اصلاح رویه‌ها، قوانین و ساختارهای کشوری که برای انجام آنها می‌توان از ظرفیت کمیسیون اصل ۹۰ استفاده کرد را ارائه کنند.

رئیس کمیسیون اصل نود عنوان کرد: از پیشنهاداتی که منبعث از مسائل استانی و شهرستانی حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده، لیکن امکان اصلاح رویه‌های کشوری را فراهم می‌کند، استقبال می‌کنیم و پیشنهادات ارائه شده را در دستور کار کمیسیون قرار خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی بر هم‌افزایی و همت هرچه بیشتر مدیران در راستای پیشرفت استان و هموار کردن بحث سرمایه‌گذاری و رشد تولید و همچنین تغییر نگرش در نوع ارتباطات مدیران استانی و شهرستانی تاکید کرد.

در این نشست عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه توسط مدیران اجرایی تشریح و برنامه‌های آتی تبیین شد.

انتهای پیام

کد خبر 6512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =