کد خبر 6529
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

اوسطی:

زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در مراحل اولیه متوقف مانده است

زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در مراحل اولیه متوقف مانده است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از روند ساخت مسکن در طرح نهضت ملی گفت: با روند فعلی شعار تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال امکان پذیر نخواهد بود.

 به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: متاسفانه زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در مراحل اولیه متوقف مانده و هزاران خانواده ثبت نامی که چشم امیدشان به اجرایی شدن این پروژه است در بلاتکلیفی به سر می برند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس یازدهم تاکید کرد: با این روند امکان تحقق شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال امکانپذیر نیست.

وی در ادامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: متاسفانه بیش از یکصد هزار هکتار اراضی دیم زیر کشت جو و گندم قروه و دهگلان به دلیل شرایط خشکسالی حاکم، سرمازدگی و تنش رطوبتی به شدت دچار آسیب شده و سطوح بسیار بالایی از این اراضی در حال از بین رفتن است، لذا ضرورت دارد میزان دقیق خسارت وارده مشخص و اقدامات جبرانی از صندوق بیمه تا اختصاص تسهیلات حمایتی از جانب دولت برای کشاورزان دولت در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 6529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =