کد خبر 6532
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

زارعی خطاب رئیس سازمان محیط زیست:

از مردم استان مازندران عذرخواهی کنید

 از مردم استان مازندران عذرخواهی کنید

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس با انتقاد از نامه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست مبنی بر انتقال پتروشیمی مازندران به استان سمنان، گفت: جناب آقای سلاجقه! شما مرجع انتقال نیستید و فقط موجب نارضایتی و اختلاف شدید، از مردم استان مازندران عذرخواهی کنید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، خطاب رئیس سازمان محیط زیست عنوان کرد: چرا با تدبیر نادرست آن در این شرایط حساس موجب اختلاف بین مردم استان سمنان و مازندران می شوید. مردم مازندران از شما می پرسند که نامه تنظیمی شما به دولت برای انتقال پتروشیمی به استان همسایه چه وجاهت قانونی دارد. آیا شما در این حوزه جزو وظیفه ارزیابی محیط زیستی دارید.

 وی ادامه داد آیا در استان مازندران مکان دیگری برای ساخت پتروشیمی وجود ندارد، چرا حق مردم مازندران را ضایع می کنید با تنظیم چنین نامه‌ای موجب اختلاف و نارضایتی بین مردم مازندران شده اید و ثانیاً شما مرجع انتقال نخواهید بود.  

 زارعی یادآور شد: چرا دستور متوقف سازی سد فینسک را صادر نمی کنید؟ سدی که هزاران میلیارد خسارت به بخش کشاورزی استان مازندران وارد خواهد کرد. به اعتقاد مردم ما شما می خواهید آب مورد نیاز این پتروشیمی را از صدف اینستامون کنید بنابراین از مردم مازندران عذرخواهی کنید در غیر این صورت به خاطر موارد ذکر شده می بایست به دستگاه‌های نظارتی معرفی شوید.

انتهای پیام

کد خبر 6532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =