کد خبر 6534
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

پاک مهر:

دولت بار روانی حذف ارز فسادزا و ویژه خوار پرور را با مدیریت کنترل کند

دولت بار روانی حذف ارز فسادزا و ویژه خوار پرور را با مدیریت کنترل کند

نماینده مردم بجنورد در مجلس خطاب به دولت گفت: اقدام دولت در جراحی اقتصادی فرصتی مناسب و با چشم اندازی روشن برای دولت و ملت خواهد بود، اما نباید به واسطه این موضوع اجازه داد کمبود کالاهای اساسی سفره مردم را کوچکتر و کمبود نهاده های دامی و داروی مورد نیاز مردم و ده ها مورد دیگر، کام مردم عزیز را تلخ کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تقدیر از اقدام دولت کارآمد انقلابی به منظور تلاش برای مبارزه و حذف رانت، اختلاس و ویژه خواری در حوزه اقتصادی کشور گفت: از رئیس جمهور و هیات دولت برای اقدام شجاعانه انقلابی به منظور توزیع عادلانه یارانه ها و مردمی سازی و هدفمندسازی یارانه ها تشکر می کنم.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس یازدم در تذکری خطاب به دولت اظهار کرد: اینکه یارانه ها را به دست مصرف کننده واقعی برسانید و بستر رانت، دلالی گری و قاچاق را حذف و تولید داخل را تقویت کنید، بسیار عالی است. اقدام دولت در جراحی اقتصادی فرصتی مناسب و با چشم اندازی روشن برای دولت و ملت خواهد بود، اما نباید به واسطه این موضوع اجازه داد کمبود کالاهای اساسی سفره مردم را کوچکتر و کمبود نهاده های دامی و داروی مورد نیاز مردم و ده ها مورد دیگر، کام مردم عزیز را تلخ کند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه داد ضعف نظارت بر کنترل قیمت ها و برخورد جدی با محتکران و فرصت طلبان، زمینه و بستر کمبود و تورم لجام گسیخته قیمت کالاها را فراهم کرده و معیشت حداقلی مردم را دچار بحران کند، بنابراین از دولت انتظار داریم در جریان این جراحی مهم اقتصادی در عمل ثابت کند که حذف ارز ترجیحی به معنای حذف یارانه ها، حذف و نادیده گرفتن حق و حقوق مردم به ویژه اقشار نیازمند و کمتربرخوردار و نادیده گرفتن پاسخ به اعتراض خانواده هایی که یارانه آنها قطع شده، نیست.

پاکمهر تاکید کرد: از دولت می خواهم بار روانی حذف ارز فسادزا و ویژه خوار پروری را که فرصتی برای جولان منفی شبکه های گسترده تبلیغات دشمن شده را با مدیریت هوشمند و مدبر کنترل کند.

انتهای پیام

کد خبر 6534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =