کد خبر 6541
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

محسنی‌بندپی:

طبق توضیحات وزیر کشاورزی دولت مشکلی برای تأمین نهاده‌ها ندارد

طبق توضیحات وزیر کشاورزی دولت مشکلی برای تأمین نهاده‌ها ندارد

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر کشاورزی در جلسه امروز این فراکسیون گفت: طبق توضیحات وزیر کشاورزی اقدامی صورت گرفته که به موجب آن بانک‌ها معوقات و چک‌های برگشتی دامداران و کشاورزان را برای دریافت تسهیلات جدید اعمال نکنند.

به گزارش نمایندگان ما، محمدعلی محسنی‌بندپی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه امروز این فراکسیون گفت: در ابتدای این جلسه فراکسیون درباره قطعنامه شورای حکام و دسیسه‌های تروئیکای اروپا به همراه آمریکا بحث و بررسی ‌انجام داد و این قضیه را بررسی کرد. همچنین از دولت خواست که به مذاکرات ادامه داده و منافع ملی را اولویت قرار دهد. علاوه بر این زیر بار تعهدات جدید کشورهایی که درصدد فشار آوردن به ایران هستند، قرار نگیرند.

وی افزود: بحث بعدی موضوع گرانی کالاها و کوچک‌تر شدن سفره‌های مردم و افزایش هزینه‌ها با وجود ثابت ماندن درآمدها بود. اینکه قیمت دلار به بالاترین مقدار خود طی ۴۳ سال گذشته رسیده و ارزش پول ملی هم به کمترین میزانش رسیده است، تأکید شد که باید فکری به حال اقتصاد کشور شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی گفت: ادامه جلسه با حضور وزیر کشاورزی تشکیل شد. نمایندگان دغدغه‌هایشان را همچون افزایش قیمت نهاده‌های دامی، کمبود نهاده‌ها و دغدغه کشاورزان از عدم دریافت تسهیلات بانکی بیان کردند و آقای ساداتی‌نژاد هم نظرات نمایندگان را گوش داد و اعلام کرد که به زودی تأمین مالی برای نهادهای کشاورزی انجام می‌شود و دولت مشکلی برای تأمین نهاده‌ها ندارد.

وی افزود: بحث بعدی درباره ارائه تسهیلات بانکی بود که اعلام شد با اقدام وزارت کشاورزی بانک‌ها معوقات و چک‌های برگشتی دامداران و کشاورزان را برای دریافت تسهیلات جدید اعمال نخواهد کرد. در نهایت وزیر خوش‌بین بود که به زودی از گردنه عبور کرده و موانع از سر راه برداشته می‌شود. اگر تولید به اندازه کافی باشد قیمت‌ها پایین آمده و توان خرید مردم زیاد می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 6541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =