کد خبر 6547
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

آصفری:

پرداخت‌ حقوق‌ بازنشستگان باید طبق میزان‌ پرداختی‌ آنها به‌صندوق در زمان اشتغال‌ باشد

پرداخت‌ حقوق‌ بازنشستگان باید طبق میزان‌ پرداختی‌ آنها به‌صندوق در زمان اشتغال‌ باشد

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: نمایندگان در جلسه غیرعلنی مجلس تاکید کردند که پرداخت‌ حقوق‌ بازنشستگان باید طبق میزان‌ پرداختی‌ آنها به‌صندوق در زمان اشتغال‌ باشد.

به گزارش نمایندگان ما، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

‌ «جلسه‌ غیر علنی امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی درخصوص ‌حقوق‌ بازنشستگان برای نمایندگان قانع کننده نبود.

با تاکید نمایندگان پرداخت‌ حقوق‌ بازنشستگان باید طبق میزان‌  پرداختی‌ آنها به‌صندوق در زمان اشتغال‌ باشد. در غیر این‌صورت مجلس درخواست ابطال داده و آن‌را ازطریق‌  قانون پیگیری‌ خواهد کرد.

جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس بانک مرکزی در اعتراض به بالا رفتن قیمت ‌کالاهای‌اساسی و همچنین موضوع تامین ‌نهاده‌های‌ دامی برای مرغداران و دامداران تشکیل شد که متاسفانه رضایت بخش نبود. تاکید مجلس بر مدیریت بازار توسط دولت است.»

نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه ای غیر علنی با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی و نیز رئیس کل بانک مرکزی به بررسی آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی و نهاده های کشاورزی و نیز پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پرداختند.

انتهای پیام

کد خبر 6547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    در مورد افزایش سن بازنشیتگی هر چیزی و قانون جدید اجباری بد هست و پیامد منفی در مردم دارد باید دولت راهکارهای تشویقی خوب برای کسانی که بیش از ۲۶ سال خدمت وافعی داشتند در نظر بگیرد تا بقیه خودشان متمایل باشند سی سال خدمت واقعی داشته باشند و هر که دوست نداشت با سوابق سربازی و تحصیل خروج کار یزند و وارد صندوق شود همه راهکارها باید تشویقی باشد نه اجبار و تنبیهی اقای میز کاظنی متاسفانه از روزی که امده سیاست های تنبیهی را مد نظر گرفته و راهکار خوبی نیست و اینده خوبی برای دولت ندارد