کد خبر 6550
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

عباس‌پور:

با تغییر ساعت کار ادارات تلاش شده موضوع مدیریت مصرف برق دردستورکار قرارگیرد

با تغییر ساعت کار ادارات تلاش شده موضوع مدیریت مصرف برق دردستورکار قرارگیرد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی علل قطعی برق صنایع کشور در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، روح‌اله عباس‌پور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن به حضور علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد و با بیان اینکه در این نشست موضوع علت قطعی برق صنایع کشور مورد بررسی قرار گرفت، گفت: براساس گفته وزیر نیرو اکنون در حال مدیریت مصرف برق در ۴ حوزه ادارات، خانه‌ها، کشاورزی و صنعت هستیم؛ با تغییر ساعت کار ادارات تلاش شده موضوع مدیریت مصرف برق دردستورکار قرارگیرد.

وی درباره قطعی برق در صنایع نیز اظهار داشت: شبکه‌های واحدهای صنعتی یک روز در هفته از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب خاموشی خواهند داشت اما ۵ صبح تا ۱۱ صبح می‌توانند به فعالیت بپردازند.

به گفته این نماینده مجلس،  براساس توضیحات ارائه شده در جلسه امروز ممکن است کارکرد برخی صنایع بزرگ برای یک ماه به صفر برسد که مدیریت شده در این مدت اورهال صنایع انجام گیرد.

عباس‌پور ادامه داد: به گفته وزیر نیرو، شرایط فعلی به دلیل حُسن مدیریت در این وزارتخانه نسبت به سال قبل بهتر شده زیرا در سال گذشته مردم باید قطعی برق چهار ساعته را تحمل می‌کردند.

وی در تشریح دومین دستورکار امروز کمیسیون صنایع و معادن از بررسی طرح مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی اعاده شده از شورای نگهبان با حضور نماینده این شورا خبر داد.

انتهای پیام

کد خبر 6550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =