کد خبر 6584
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

وحیدی در تشریح سوال خود از وزیر صمت:

وزارتخانه ای که حوزه های مختلف را تحت پوشش قرار داده، نیازمند اعمال یک مدیریت قوی است

وزارتخانه ای که حوزه های مختلف را تحت پوشش قرار داده، نیازمند اعمال یک مدیریت قوی است

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه وزارت صمت یک وزارتخانه چندوجهی است، گفت: وزارتخانه ای که حوزه صنایع، معادن و بازرگانی و تجارت کشور را تحت پوشش قرار داده، نیازمند اعمال یک مدیریت قوی است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمد وحیدی در نشست علنی امروز سه شنبه، ۲۴ خرداد ماه مجلس شورای اسلامی، در تشریح سوال خود مبنی بر اینکه دلیل ضعف عملکرد وزارت صمت در کنترل قیمت کالاها و عدم توانایی در پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره برداران معدن چیست، عنوان کرد: امروز همه صاحب نظران اقتصادی به میدان آمده اند تا با کمک به دولت مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند، قطعا کمک به دولت آقای رئیسی، کمک به کشور است و نظارت بر عملکرد دولت به منظور رفع ضعف عملکرد دولت نیز مورد تایید است، بنابراین قصد ما برطرف کردن ضعف ها و ایجاد یک نظام شایستگی برای حل مشکلات مردم است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه نباید امید ایجاد شده در مردم با روی کار آمدن دولت جدید تبدیل به ناامیدی شود، افزود: نقش مجلس بسیار مهم است و ما نقش نظارتی داریم. این سوال را به نیابت از ۳۷ نفر از نمایندگان دیگر از ۴ ماه قبل پیگیری کردیم که نهایتاً امروز مطرح شده است.

وی با تایید اظهارات وزیر صمت مبنی بر اینکه این سوال چندوجهی است، گفت: بله، این سوال چند بُعدی بوده چرا که وزارت صمت یک وزارتخانه چندوجهی است. این وزارتخانه حوزه صنایع، معادن و بازرگانی و تجارت کشور را تحت پوشش قرار داده و وزارتخانه ای که قبلا مشتکل از ۳ وزارتخانه بوده و با ۳ وزیر اداره می شده، نیازمند اعمال یک مدیریت قوی است.

انتهای پیام

کد خبر 6584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =