کد خبر 6603
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

حاجی دلیگانی:

کمبود و نبود آب اساسی ترین مسئله استان اصفهان است

کمبود و نبود آب اساسی ترین مسئله استان اصفهان است

نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: ضمن تشکر از رئیس جمهور و دولت محترم در سفر به استان اصفهان؛ موضوع آب و کمبود آب، آثار این کمبود و نبود آب از اساسی ترین مسئله استان اصفهان است که انشالله توجه کافی به آن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق خود گفت:ما معتقدیم اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری منشور مجلس یازدهم بوده و عمل کامل به آن،  اصلاح امور کشور را دربر خواهد داشت و همگی به نفع ملت ایران است؛ بنابراین همه باید در اجرای آن بکوشیم.

وی افزود: اعتماد همکاران، مسئولیت خطیری است که برعهده بنده گذاشته شده است و از همه همکاران انتظار دارم که نقدهای خودشان و پیشنهادات خودشان را اهدا کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تمام اصول و فروع برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی مهیا است. جبهه مقاومت درکنار هم و در خاکریز و صف اول؛ در آماده باش کامل به سر می‌برند و با ایمان کامل به تحقق وعده الهی و آزادسازی قدس شریف منتظر فرمان  هستند و به زودی جهان شاهد نابودی این دیو بدیُمن خواهد بود.

خاموش کردن دوربین های فراپادمانی توسط سازمان انرژی هسته‌ای، اقدامی انقلابی است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به واکنش سازمان انرژی اتمی کشورمان در مقابل رفتار آژانس بین المللی انرژی هسته ای، تاکید کرد: خاموش کردن دوربین های فراپادمانی توسط سازمان انرژی هسته‌ای، اقدامی انقلابی بود که هم خواست مردم و هم عمل به قانون اقدام راهبردی رفع تحریم‌های مجلس شورای اسلامی بود. شاید آژانس هنوز نمی‌داند در ایران دولت انقلابی امور را به دست گرفته است.

کمبود و نبود آب از اساسی ترین مسئله استان اصفهان

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به سفر دولتمردان به استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از رئیس جمهور و دولت محترم در سفر به استان اصفهان؛ موضوع آب و کمبود آب، آثار این کمبود و نبود آب از اساسی ترین مسئله استان اصفهان است که انشالله توجه کافی به آن داشته باشند.

حاجی دلیگانی در ادامه مطرح کرد: آقای رئیس‌جمهور و عمده مسئولین دولت؛ ما مطلع هستیم که زحمت می کشید و تلاش شبانه روزی دارید و مشکلات جامعه را دنبال می کنید؛  اما بدانید برخی از مشورت‌ها و برخی از تصمیم ها؛ تصمیمات پخته و کاملی نیست. لذا از طریق این تریبون اعلام می کنم که ما به عنوان نماینده مردم در مجلس  نمی توانیم از آنچه را که در کف جامعه می بینیم و از وضعیت واقعی مردم، چشم بپوشیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان از تمامی ظرفیت های قانونی در امور نظارتی مانند سوال، استیضاح، ماده ۳۴ و دیگر امور استفاده خواهند کرد، ادامه داد: از همه کسانی که در این امور مسئولیت دارند انتظار است که توجه کنند، از تیم اقتصادی دولت انتظار داریم که در  مردمی سازی یارانه ها آنچه که توجه داشتید را به مردم بگویید. به مردم بگویید که آیا می دانستید با این نحوه اجرا عمل می کنید چه تعدادی از مردم آسیب می پذیرند؛ چه قیمت هایی تحت تاثیر قرار می گیرد. اگر می دانستید اهداف را برای مردم شرح دهید و اگر نمی دانستید که واویلا است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس تاکید کرد: به‌ هر حال انتظار است که وزرای محترم و مدیران دلسوزیِ که  بر سرکار آمده اند؛ از آنچه که در کف جامعه و در کوچه و خیابان می گذرد، اطلاع داشته باشند. برخی از مطالبی که از طریق تریبون های رسمی اعلام می‌کنند، مشخص است که به آنچه که در جامعه می گذرد، واقف نیستند.

مردم را از آنچه اتفاق می افتد مطلع کنید

وی با اشاره به موضوع جراحی اقتصادی ادامه داد: اصل این جراحی اقتصادی کار درستی است، اما با کج سلیقگی ها در برخی اوقات مواجه می شویم. وقتی یک جراحی اتفاق می افتد و یک مرتبه یارانه ۷ میلیون نفر قطع می شود، کار درستی نیست.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: انتظار ما این است که دولتمردان و مسولان اطلاعات مردم، وضعیت اقتصادی و وضعیت فرهنگی در جامعه  را ببینند و درست تشخیص دهند و بر اساس آنها تصمیم بگیرند؛ آنچه   اتفاق می‌افتد را تبیین کنند. این حق مردم است که مسایل را شفاف بدانند.

انتهای پیام

کد خبر 6603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =