کد خبر 6645
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

حسینی:

مجلس پیگیر تدوین آئین نامه اجرایی و ابلاغ رتبه بندی خواهد بود

 مجلس پیگیر تدوین آئین نامه اجرایی و ابلاغ رتبه بندی خواهد بود

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: دولت، سازمان برنامه و بودجه، مجلس و آموزش و پرورش تلاش کردند تا بخشی از مشکلات این قشر بزرگوار را از لحاظ وجاهت حل کنند تا شاهد ادامه وضعیت کنونی نباشیم. مجلس حتما پیگیر تدوین آئین نامه اجرایی و ابلاغ رتبه بندی خواهد بود تا آورده ای برای معلمان عزیز داشته باشد بنابراین دولت هرچه سریع تر اقدام کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ خردادماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان در سالگرد ارتحال امام راحل یکی از مشکلات را بحث تضعیف انقلاب و پایه های نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان برشمردند و فرمودند همه ارکان نظام در این خصوص هوشیار باشند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس ادامه داد: امروز شاهد اتفاقاتی در جامعه هستیم که ذهن جامعه را به سمت بی اعتمادی به عملکرد دولت و مجلس برده است، امروز مردم درد و رنج بسیاری را بیشتر از حیث اقتصادی تحمل می کنند و مردم انتظار دارند دولت اقدام شجاعانه ای در بحث گرانی ها انجام دهد.

حسینی تاکید کرد: اگر قرار بود قیمت ها اینگونه افزایش پیدا کند چرا بحث جراحی اقتصادی انجام شد. تنها قرار بود ۶ قلم کالای اساسی افزایش قیمت پیدا کند و در ازای آن به مردم نیز یارانه داده شود اما امروز گرانی ها کمر مردم را شکسته و دولت در این مورد کلی گویی نکند و پیگیر باشد زیرا جراحی اقتصادی بزرگ قیمت ها را افسارگسیخته کرده است.

وی همچنین در خصوص بحث رتبه بندی معلمان نیز طی تذکری بیان کرد: دولت، سازمان برنامه و بودجه، مجلس و آموزش و پرورش تلاش کردند تا بخشی از مشکلات این قشر بزرگوار را از لحاظ وجاهت حل کنند تا شاهد ادامه وضعیت کنونی نباشیم. مجلس حتما پیگیر تدوین آئین نامه اجرایی و ابلاغ رتبه بندی خواهد بود تا آورده ای برای معلمان عزیز داشته باشد بنابراین دولت هرچه سریع تر اقدام کند.

انتهای پیام

کد خبر 6645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =