کد خبر 6646
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

زره تن:

دولت با الحاق نیروهای طرحی بدون سهمیه وزارت بهداشت موافقت کند

دولت با الحاق نیروهای طرحی بدون سهمیه وزارت بهداشت  موافقت کند

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس گفت: نیروهای طرحی بدون سهمیه وزارت بهداشت و درمان در زمان کرونا خود رابه خطر انداخته و ایثار کردند، اکنون دولت باید آن‌ها را ساماندهی کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، آرش زره تن نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: متاسفانه طی هفته های اخیر شاهد انفجار گاز در یک ساختمان چند طبقه در شهر نوسوده و تخریب آن بودیم که این موضوع موجب جان باختن ۵ نفر نیز شده است.

وی ادامه داد: ضمن تسلیت این حادثه تلخ به مردم شریف این شهرستان، از وزیر مربوطه می‌خواهم در اسرع وقت دستور بررسی این حادثه را صادر کرده و به مردم گزارش دهد، همچنین اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از  تکرار حوادث مشابه حتما انجام دهد.

زره تن درخصوص ساماندهی نیروهای طرحی بدون سهمیه وزارت بهداشت و درمان نیز گفت: این عزیزان در  زمان آغاز کرونا خود رابه خطر انداخته و ایثار کردند، حتی بسیاری از اعضای خانواده خود را نیز در جریان بیماری کرونا از دست دادند بنابراین با الحاق آنها موافقت کنید.

انتهای پیام

کد خبر 6646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =