کد خبر 6648
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

صباغیان مطرح کرد

ضرورت ورود مجلس به مقابله با زیاده خواهی غرب و حمایت از تیم مذاکره کننده

ضرورت ورود مجلس به مقابله با زیاده خواهی غرب و حمایت از تیم مذاکره کننده

نماینده مردم مهریز در مجلس با اشاره به زیاده خواهی غرب و لزوم حمایت از تیم مذاکره کننده گفت: جا دارد مجلس به قرائت گزارش بسنده نکرده و در تمام موارد از تیم مذاکره کننده حمایت کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به بند ۵ و ۱۱ اصل سوم و اصل ۱۵۳ قانون اساسی، گفت: گزارشی که کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص «نحوه اجرای قانون  «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» در صحن قرائت کرد در بحث امنیت ملی کشور همچنین در بحث اقتصاد کشور می باشد لذا باید گفت با قرائت این گزارش چه اتفاقی خواهد افتاد.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس ادامه داد: لازم است مجلس با جدیت بیشتری به اینگونه مسائل ورود کند خصوصا در شرایطی که سازمان انرژی اتمی دوربین های نصب شده را جمع کرده است بنابراین لازم است مجلس از این اقدام سازمان انرژی اتمی حمایت کند.

وی افزود: از طرفی نیز مطالبه ای که غرب دارد با وجود اینکه ما تمام تعهدات خود را انجام داده ایم بسیار ظالمانه و ناعادلانه است بنابراین لازم است مجلس به این مسئله ورود جدی داشته باشد و به گزارش بسنده نکند.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این اخطار، گفت: بیش از ۲۳۴ نفر از نمایندگان این گزارش را امضا کرده و اقدامات آژانس را محکوم کردند، همچنین حمایت خود را از تیم مذاکره کننده اعلام داشتند بنابراین براساس ماده ۱۰۱ آئین نامه داخلی مجلس گزارش در صحن قرائت شده و مابقی موارد به قوه قضائیه ارجاع می شود، همچنین گفته شما نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 6648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =