کد خبر 6650
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

یوسفی مطرح کرد

افزایش ظرفیت ۶۰۰۰ هزار مگاواتی نیروگاه ها در کشور طی یک سال

افزایش ظرفیت  ۶۰۰۰ هزار مگاواتی نیروگاه ها در کشور طی یک سال

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: تلاش‌ها براس کاهش محدودیت مصرف با افزایش ۶۰۰۰ هزار مگاواتی نیروگاه در دستور کار دولت قرار گرفت که بیشترین میزان رشد طی یک سال در طول تاریخ است.

به گزارش نمایندگان ما، مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مسئله تامین انرژی برق در فصل گرم گفت: یکی از ویژگی‌ها و تفاوت‌هایی که این دولت با سایر دولت‌ها دارد، مسئله برنامه‌ریزی برای کاهش مشکلات مردم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به شرایط تامین برق توسط دولت سیزدهم، گفت: در مسئله برق نیز یکی از نقاط مثبت، همین برنامه‌ریزی به منظور کاهش مشکلات به وجود آمده ناشی از ترک فعل دولت قبل به حساب می‌آید.

وی افزود: مردم و ما خاموشی‌های پیاپی و بدون برنامه سال گذشته را که بر اثر بحران فعالیت در دولت دوازدهم اتفاق افتاد، فراموش نکرده است.

یوسفی در بیان برنامه وزارت نیرو به منظور تامین پایدار برق فگت: بر اساس گزارش وزارت نیرو در مجلس شورای اسلامی ۹۲ درصد از صنایع بزرگ و کوچک کشور هیچ محدودیت ندارد و ۸ درصد باقی‌مانده نیز ۱۶ درصد سال گذشته با محدودیت برق مواجه هستند.

نماینده مردم اهواز در مجلس تاکید کرد: تلاش‌ها براس کاهش محدودیت مصرف با افزایش ۶۰۰۰ هزار مگاواتی نیروگاه در دستور کار دولت قرار گرفت که بیشترین میزان رشد طی یک سال در طول تاریخ است.

انتهای پیام

کد خبر 6650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =