کد خبر 6813
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

عنابستانی خطاب به رییس جمهور:

قرار ما این نبود که مسائل و مشکلات استان های دور از مرکز را نبینید

 قرار ما این نبود که مسائل و مشکلات استان های دور از مرکز را نبینید

نماینده مردم سبزوار در مجلس ایجاد استان جدید را حق مردم غرب خراسان دانست و خطاب به رئیس جمهور، گفت: انتظار است مسائل و مشکلات استان های دور از مرکز را نیز ببینید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای رئیس جمهور شنیده ام برای خدمت بیشتر به مردم تصمیم دارید ۲ استان جدید در کنار استان تهران ایجاد کنید اما باید گفت؛ قرار ما این نبود چرا که قرار بود دولت مردمی در مسیر عدالت حرکت کند و انتظار نیست مسائل و مشکلات استان های دور از مرکز را نبینید.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی دارای ۳۳ شهرستان و ۹۶ شهر است و آیا استاندار امکان رسیدگی به این همه عائله را دارد؟ ضمن آنکه ۱۰ شهرستان غرب خراسان با حدود ۷۰۰ هزار جمعیت و پراکندگی و محرومیت بسیار و محروم از فرصت های شغلی و عدالت محوری در انتظار نگاه عدالت محور سید محرومان خودشان هستند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس یازدهم اظهار کرد: آقای رئیسی تردید نکنید و با هر نگاه کارشناسی که به موضوع بنگرید متوجه خواهید شد که اگر قرار باشد استان جدیدی ایجاد شود به یقین غرب خراسان با ۱۰۰ دلیل در اولویت قرار دارد و انتظار است در دولت شما مردم به حق خودشان برسند.

انتهای پیام

کد خبر 6813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =