کد خبر 6823
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

عنابستانی:

نیروگاه زمینه تولید و اشتغالزایی را فراهم می کند/ وقتی در منطقه برق وجود نداشته باشد نمی توان سرمایه گذاری کرد

نیروگاه زمینه تولید و اشتغالزایی را فراهم می کند/ وقتی در منطقه برق وجود نداشته باشد نمی توان سرمایه گذاری کرد

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: در حال حاضر نیروگاهی در شهرستان داورزن در دست احداث است که تمام توان خود را به کار گرفتیم تا اینکه فاز نخست این نیروگاه اواخر تابستان به اتمام برسد.

به گزارش نمایندگان ما، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: حوزه انتخابیه اینجانب به لحاظ زیرساختی اعم  از جاده، ریل، برق و امثالهم وضعیت مطلوبی نداشته است اما در  این سالهای اخیر در تلاش هستیم تا اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

وی افزود: در حال حاضر نیروگاهی در شهرستان داورزن در دست احداث است که تمام توان خود را به کار گرفتیم تا اینکه فاز نخست این نیروگاه اواخر تابستان به اتمام برسد و در مدار قرار بگیرد و امیدوارم وزارت نیرو به وعده خود عمل کند تا این موضوع مهم اتفاق بیفتد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: نیروگاه زمینه تولید و اشتغالزایی را فراهم می کند بالاخره وقتی در منطقه برق وجود نداشته باشد نمی توان سرمایه گذاری کرد و کارخانه ای را راه اندازی نمود تا زمینه اشتغالزایی فراهم شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس عنوان کرد: محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه، ۳ استان خراسان شمالی، جنوبی و رضوی را به مرکز کشور متصل می کند و جاده ترانزیتی هم وجود دارد که به مرز ترکمنستان و  تردد دارند و این ها جاده های استراتژیک هستند اما یکی از این جاده ها بیش تر چهار بانده نیست و بقیه هم حجم ترافیک آنها بالا است که محور سبزوار به اسفراین در حال انجام کار است و در سفر رئیس جمهور ۲۰۰ میلیارد اعتبار به آن اختصاص دادند و اگر نگاه ویژه ای شود تا پایان سال تکمیل می شود و با این موضوع اتفاق مهمی صورت می پذیرد.

عنابستانی عنوان کرد: شهرک صنعتی شماره یک و دو سبزوار  فاقد برق است که این اتفاق خوشایندی نبوده است و در همین راستا احداث پست برق را در دستور کار داشتیم.

انتهای پیام

کد خبر 6823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =