کد خبر 6865
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

بذرپاش خبر داد

تقدیم گزارش تفریغ بودجه سال ١۴٠٠ تا پایان تیرماه به مجلس

تقدیم گزارش تفریغ بودجه سال ١۴٠٠ تا پایان تیرماه به مجلس

رئیس دیوان محاسبات از تقدیم گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ تا پایان تیر به مجلس خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات در آیین رونمایی از گزارش عملکرد قانون برنامه ششم توسعه که امروز چهارشنبه یکم تیرماه با حضور رئیس مجلس برگزار شد، از مجلس به ویژه اعضای هیات رئیسه مجلس برای حمایت از دیوان محاسبات تشکر کرد و گفت: بسیاری از اقدامات دیوان از جمله گزارشی که امروز قرار است ارائه شود بدون حمایت مجلس امکان پذیر نبود.

وی افزود: دیوان به کمک مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه توانست رضایت رهبری معظم انقلاب را جلب کند و ایشان در دیداری که با نمایندگان داشتند رضایت خود را از عملکرد دیوان اعلام کنند.

بذرپاش یادآور شد: دیوان محاسبات بعد از فرمایشات رهبری معظم انقلاب و صحبتی که با رئیس مجلس داشتیم، جهت‌گیری جدیدی را به خصوص در حوزه نظارت بر شرکت ها دنبال می‌کند.

وی در ادامه به گزارش عملکرد قانون برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: این گزارش به تدوین سیاست های برنامه هفتم که در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال تدوین است و همچنین به تدوین لایحه دولت کمک بسیاری خواهد کرد.

رئیس دیوان محاسبات اظهار کرد: گزارش تفریغ بودجه سال ١۴٠٠ را دیوان تا پایان تیرماه تقدیم مجلس می کند و سامانه هوشمند سازی دیوان نیز فعال شده است.

انتهای پیام

کد خبر 6865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =