کد خبر 6882
۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

الهیان:

فردی که علیه کشور خود اقدام می‌کند، هویتی در او شکل نگرفته و تعلقی به خاک ایران ندارد

فردی که علیه کشور خود اقدام می‌کند، هویتی در او شکل نگرفته و تعلقی به خاک ایران ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار اعلام اسامی پیشنهاددهندگان تحریم‌ها و مشاوران خائن به ملت ایران شد.

به گزارش نمایندگان ما، زهره الهیان نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص تحلیل علت محاسبات غلط دشمنان ایران، توسط مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی که مبنی بر اهمیت نقش مشاوران ایرانیِ خائن در شکل دادن به محاسبات غلط دشمنان بود، گفت: فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص که برخی از ایرانیانِ خائن به ملت ایران در خارج از کشور، اطلاعات غلطی را به دشمنان می‌دهند و با این کار هم به ایران و هم به آن‌ها خیانت می‌کنند، کاملاً درست و به جا است. در گذشته نیز ما نمایندگان مجلس در مکاتبه‌ای از وزارت امور خارجه درخواست کردیم که لیستی از ایرانیان پیشنهاددهنده تحریم‌ها علیه ایران را رسانه‌ای کنند.

وی افزود: از آنجا که این افراد خائن، حقوق ملت ایران را پایمال می‌کنند و مشاوره‌های غلط به دشمنان نظام می‌دهند، باید به مردم معرفی شوند تا مردم آن‌ها را بشناسند. این کار نیز موجب می‌شود دو اتفاق رخ دهد، مورد اول اینکه باعث می‌شود خائنین به کشور، منزوی می‌شوند.

الهیان با بیان مورد دوم خاطرنشان کرد: در مورد بعدی باعث می‌شود که سیاستمداران آمریکایی و دشمنان ایران که حرف‌های بی‌پایه و اساس این افراد خائن را باور کرده و طبق آن‌ها تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی می‌کنند، متوجه ماهیت‌شان بشوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با توجه به این مسئله که خائنین به کشور، از عرق خاصی نسبت به ایران و مردم برخوردار نیستند، اظهار کرد: به همین خاطر است که آن‌ها در فضای رسانه یعنی در قالب فضای مجازی و رسانه‌های معاند فعال هستند و علیه ملت ایران فعالیت می‌کنند. این فعالیت‌های رسانه‌ای آن‌ها ناشی از بی‌هویتی‌شان است؛ چون فردی که علیه کشور خود اقدام می‌کند، هویتی در او شکل نگرفته و تعلقی به خاک ایران ندارد.

منبع: مهر

انتهای پیام

کد خبر 6882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =