کد خبر 7080
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

نیکزاد برای بازدید طرح‌های عمرانی به خراسان جنوبی سفر کرد

نیکزاد برای بازدید طرح‌های عمرانی به خراسان جنوبی سفر کرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه برای نظارت میدانی از طرح ها و پروژه های عمرانی نهبندان و سربیشه وارد استان خراسان جنوبی شد و مورد استقبال استاندار، نماینده مردم نهبندان و سربیشه و مقامات استانی قرار گرفت.

به گزارش نمایندگان ما، صبح امروز (شنبه ۱۱ تیرماه) علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برای نظارت میدانی از طرح و پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه وارد فرودگاه بیرجند شد و مورد استقبال استاندار، نماینده مردم نهبندان و سربیشه و مقامات استانی قرار گرفت.

این سفر به درخواست مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه انجام شده است.

ورود علی نیکزاد به خراسان جنوبی

در این سفر، از  مسیر خاکی روستاهای امیرآباد سرزه و کریم آباد بخش مود شهرستان سربیشه، شهر مرزی درح و باند دوم فرودگاه درح_ ماهیرود و مسیر دغال و سد تغذیه ای بندان نظارت میدانی به عمل خواهد آمد.

نایب رئیس مجلس و تیم همراه در این سفرها که برخی مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی او را همراهی می کنند، ضمن بازدید میدانی از برخی پروژه ها با ایجاد هماهنگی بین دستگاه های دولتی و تعیین سهم هر کدام از دستگاه ها، برخی مصوبات را در راستای حل مشکلات مردم به تصویب می رسانند.

بر اساس تجربه سفرهای گذشته نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، یک ماه پس از سفر، جلسه پیگیری در مجلس برگزار و تحقق مصوبات پیگیری را می‌کند.

همچنین لازم به ذکر است که سید علی موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی در این سفر نایب رئیس مجلس را همراهی می‌کند.

انتهای پیام

کد خبر 7080

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =