کد خبر 7100
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

جدی:

دولت‌ قبل سعی کرد تا مشکلات اقتصادی را به صورت استخوان لای زخم پنهان کند

دولت‌ قبل سعی کرد تا مشکلات اقتصادی را به صورت استخوان لای زخم پنهان کند

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت قبل جرات اصلاح اقتصادی نداشت و نمی خواست به زحمت بیفتد، اظهار داشت: دولت رئیسی چاره‌ای جز اصلاح ارز ترجیحی نداشت.

به گزارش نمایندگان ما، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز به دلیل مشکلات به جا مانده از دولت قبل و همچنین آزادسازی یارانه‌ها در شرایط خاصی از نظر اقتصادی قرار داریم و همه باید برای برون رفت از این وضعیت به دولت کمک کنیم.

وی افزود: عبور از این وضعیت تنها در سایه هم‌افزایی قوای سه‌گانه محقق می‌شود و مجلس نباید حمایت‌های خود در چارچوب قانون را از دولت دریغ کند.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: دولت‌ قبل سعی کرد تا مشکلات اقتصادی را به صورت استخوان لای زخم پنهان کند و فقط در صدد بودند تا پایان دولت کشور را اداره کنند.

جدی خاطرنشان کرد: در دولت فعلی شرایط با دولت‌های قبل فرق می‌کند از یک سو با مشکلات به جا مانده از سال‌های قبل مواجه هستیم و از طرف دیگر منابع یارانه‌ها نیز محدود و محدودتر شده و سوم هم اینکه توقع مردم از دولت فعلی بسیار بالاست.

وی افزود: ما در مجلس آمادگی داریم تا هرگونه حمایتی در تصویب قوانین و رفع موانع در این حوزه از دولت داشته باشیم و از این حیث همراه دولت خواهیم بود.

نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: کارشناسان اقتصادی از مدت‌ها قبل بر آزادسازی یارانه‌ها و شفاف کردن آن تاکید داشتند، دولت قبل برای اینکه خود را به زحمت و دردسر و نیندازد به این کار تن نداد و جرات اصلاح اقتصادی نداشت اما امروز دولت ناچار به انجام این کار است و ناگزیر باید این شفاف‌سازی و آزادسازی را انجام دهد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

کد خبر 7100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =