کد خبر 7267
۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

شهبازی:

در اجرای طرح جهش تولید مسکن موفق عمل نشده است

در اجرای طرح جهش تولید مسکن موفق عمل نشده است

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه فعلا در اجرای طرح جهش تولید مسکن موفق نبوده‌ایم، گفت: برای حل این مشکل باید به دور از بروکراسی و با جدیت بیشتری وارد شد.

به گزارش نمایندگان ما، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با تصویب طرح جهش تولید مسکن و مالیات بر خانه‌های خالی گام مثبتی برای حل مشکل مسکن برداشت، اظهار کرد: بر اساس این طرح مقرر شد دولت سالانه یک میلیون مسکن در کشور تولید و به افراد فاقد مسکن تحویل دهد.

وی تصریح کرد: اگرچه گفته شده که در سال‌های آتی تولید بیشتری در زمینه مسکن صورت خواهد گرفت تا کمبودها جبران شود اما به نظر می‌آید که این وعده به ویژه در استان همدان عملی نشود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حل مشکل مسکن را نیازمند اقدام جهادی و همه‌جانبه عنوان کرد و افزود: مجلس آمادگی دارد در هر زمینه‌ای که نیاز به کمک باشد دولت را در این زمینه یاری کند.

شهبازی به تاثیر گرانی‌ها بر افزایش رهن و اجاره مسکن اشاره کرد و گفت: متاسفانه شرایط طوری شده که گویا مسابقه‌ای از سوی مالکان برای دریافت اجاره بیشتر از مستاجران به راه افتاده که فشار آن بر اقشار آسیب‌پذیر وارد می‌شود و لازم است دولت این مساله را سامان دهد.

وی یادآور شد: مبالغی هم که به عنوان کمک ودیعه مسکن از سوی بانک‌ها به مستاجران پرداخت شده، عملا نتوانسته مشکلات موجود را آنگونه که مدنظر است برطرف کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان این‌که فعلا در اجرای طرح جهش تولید مسکن موفق عمل نشده است،  تأکید کرد: برای حل مشکل مسکن باید با به دور از بروکراسی و با جدیت بیشتری وارد شد تا بتوان با یک عزم همگانی مشکلات موجود را به حداقل رساند و به مطالبات مردم پاسخ گفت.

انتهای پیام

کد خبر 7267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =