کد خبر 7271
۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

فلاحی:

لو رفتن سوالات کنکور را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب

لو رفتن سوالات کنکور را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب

عضو کمیسیون آموزش مجلس از بررسی حواشی به وجود آمده در برگزاری کنکور سال ۱۴۰۱ با حضور مسئولان سازمان سنجش در جلسات این هفته، خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با توجه به حواشی به وجود آمده در کنکور سال ۱۴۰۱ گفت: پیش از این مسئولان سازمان سنجش با حضور در کمیسیون گزارش از مسائل پیش آمده در برگزاری کنکور در سال‌های گذشته و استفاده از وسایلی از جمله پاک‌کن سیم کارت‌خور یا هنسفیری نامرئی و همچنین راهکارهای مقابله با این شیوه‌ها، گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه کرده بود.

وی افزود: اما با توجه به تغییرات و پیشرفت‌هایی که در این زمینه وجود دارد لازم است که سازمان سنجش نیز راهکارهایی را برای مقابله با شیوه‌های جدید در نظر بگیرد تا اتفاقات این چنینی به حداقل برسد.

عضو کمیسیون آموزش با توجه به حواشی به وجود آمده در کنکور امسال، ادامه داد: با توجه به گزارشی که مسئولان سازمن سنجش برای مقابله با تقلب به ما ارائه کرده بودند، قطعا با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان سنجش، مسائل به وجود آمده در کنکور امسال به میزان سال‌های گذشته نیست.

حجت‌الاسلام فلاحی با اشاره به موضوع لو رفتن سوالات کنکور، گفت: بنده موضوع لو رفتن سوالات را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم، اگر چنین تخلفی صورت گرفته باید با مرتکبان برخورد شود  علاوه بر این اگرچنین اتفاقی نیفتاده با کسانی که چنین خبری را منتشر کرده‌اند هم باید برخورد شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: در جلسات هفته جاری کمیسیون آموزش با حضور مسئولان سازمان سنجش، وزارت علوم و آموزش و پرورش حواشی پیش آمده پیرامون برگزاری کنکور امسال را پیگیری می‌کنیم و گزارش آن را تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهیم کرد.

طبق دستورکار اعلامی از سوی کمسیون آموزش روز سه‌شنبه ارائه گزارش رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص  اقدامات انجام شده آن سازمان در برگزاری کنکور سال ۱۴۰۱ در دستورکار اعضای کمیسیون قرار دارد.

انتهای پیام

کد خبر 7271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =