کد خبر 7347
۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

مرادیان:

از دولت مصرا می خواهم که به موضوع بازنشستگان سر و سامان دهد

از دولت مصرا می خواهم که به موضوع بازنشستگان سر و سامان دهد

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: از دولت مصرا می خواهم که به موضوع بازنشستگان سر و سامان دهد و با توجه به حجم مشکلات این قشر زحمتکش به مطالبات آن ها پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، کیوان مرادیان کوچکسرائی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: از دولت مصرا می خواهم که به موضوع بازنشستگان سر و سامان دهد و با توجه به حجم مشکلات این قشر زحمتکش به مطالبات آن ها پاسخ داده شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در خصوص شفافیت دریافتی ها و حقوق ها، گفت: به نظرم این موضوع مدتی است که رها شده است در بسیاری از بخش های دولت همچنان آن ایرادهایی که در دولت قبل وجود داشت پابرجا مانده است و بخش هایی از سرمایه های صندوق بازنشستگی به هدر می رود.

وی افزود: در بحث رتبه بندی معلمان از دولت می خواهم به این موضوع به طور جد ورود کرده چرا که تدابیری که دولت، آموزش و پرورش و سازمان بودجه در بحث رتبه بندی معلمان انجام داده است قابل دفاع نیست و باید این قانون به درستی اجرایی شود.

انتهای پیام

 

کد خبر 7347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =