کد خبر 7398
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

حاجی پور:

طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی راهی صحن مجلس شد

طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی راهی صحن مجلس شد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از ارجاع طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی به هیأت رئیسه جهت بررسی در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (شنبه، ۲۵ تیرماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: دستور کار نشست امروز ادامه بررسی طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی مصوبه کمیته دانشگاه های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی با آخرین مصوبات کمیسیون بود که با رأی نمایندگان به نتیجه رسید.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز مواد ۷ و ۱۰ این طرح مورد رسیدگی مجدد قرار گرفت و ماده ۱۰ حذف و ماده ۷ با اعمال اصلاحاتی به تصویب اعضای کمیسیون رسید. به این ترتیب این طرح با ۹ ماده و با هدف تعیین هویت و نظارت بر دانشگاه آزاد اسلامی راهی صحن علنی مجلس خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در نشست امروز همچنین ۶ حقوقدان شورای نگهبان که از طرف رئیس قوه قضائیه به مجلس معرفی شدند جهت معرفی خود در کمیسیون آموزش حاضر شده و توضیحاتی را در خصوص برنامه ها، سوابق و عملکرد خود ارائه کردند.

انتهای پیام

کد خبر 7398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =