کد خبر 7409
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

قالیباف در پاسخ به اخطار نوروزی:

مصوبه هیات دولت درباره قانون رتبه بندی در هیات تطبیق مصوبات بررسی می شود

مصوبه هیات دولت درباره قانون رتبه بندی در هیات تطبیق مصوبات بررسی می شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده علی آباد کتول مبنی بر لزوم توجه به قانون رتبه بندی معلمان در هیات تطبیق مصوبات گفت: این مصوبه هیات دولت به تازگی به هیات تطبیق مصوبات رسیده که در مهلت قانون رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری گفت: موضوع قانون رتبه بندی فرهنگیان باید در هیات تطبیع مصوبات مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد، با توجه به تاکیدات مجلس و دولت و مقام معظم رهبری در تمدن نوین، معلمان عزیز طلایه داران هستند، لذا با توجه به حمایت هایی که صورت گرفته، این قانون باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یازدهم یادآور شد: متاسفانه در حال حاضر تیمی مانع شده اند، از این جهت تقاضا داریم همانطور که تاکنون از این قانون دفاع شده، بعد از این نیز با بررسی در هیات تطبیق مصوبات مورد حمایت قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: موضوع مورد اشاره دیروز و امروز آقای نوروزی پیگیری خواهد شد، وظیفه ما در هیات تطبیق مصوبات بررسی و تطبیق مصوبات هیات دولت با قانون است، این موضوع به تازگی به هیات تطبیق رسیده و در مهلت قانونی رسیدگی و به وقت اعلام می شود. در صورت مغایر بودن نیز موارد اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 7409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =