کد خبر 7513
۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

قالیباف:

کمیسیون عمران موضوع سیل استهبان را پیگیری می کند

 کمیسیون عمران موضوع سیل استهبان را پیگیری می کند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده استان فارس مبنی بر هشدار سیل از سوی برخی از سازمان‌ها پیش از وقوع آن گفت: این نکته در گزارش‌های اولیه به دست ما رسیده که حتما از سوی ریاست کمیسیون عمران به صورت دقیق بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن عرض تسلیت به مردم استان فارس به واسطه سیل استهبان و نی‌ریز و فقدان قریب به ۲۲ نفر از مردم که در این حادثه جان خود را از دست دادند، گفت: همکاران عزیز و رئیس مجلس شورای اسلامی در این خصوص ابراز همدردی کردند که از آنها سپاسگزارم و انتظار دارم رئیس مجلس برای پیگیری این موضوع با تأکید ویژه دستور دهند.

وی بر همین اساس تصریح کرد: تا جایی که بررسی کردیم نیازمند اقدام جدی در این خصوص هستیم چرا که طبق اطلاعات به دست رسیده، برخی سازمان‌های هشداردهنده وقوع این حادثه را از قبل هشدار داده بودند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه گلایه‌های زیادی از سوی مردم فارس وجود دارد، خاطر نشان کرد: خواهشمندم از آنجایی که پیش از این نیز این موضوع به شکل دیگری در استان فارس تکرار شده بود، پیگیری جدی صورت گیرد و به موضوع حادثه سیلی که باعث از دست دادن ۲۲ نفر از هموطنان ما شد، رسیدگی شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر ضمن عرض تسلیت مجدد به مردم شهرستان استهبان و نی‌ریز و داراب تأکید کرد: حتماً کمیسیون عمران و ریاست آن آقای رضایی کوچی این موضوع را پیگیری کنند، مخصوصا نکته‌ای که شما اشاره کردید در گزارش اولیه به دست ما رسیده که حتماً برررسی دقیق صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 7513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =