کد خبر 7527
۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

در نشست علنی مجلس؛

اعلام وصول گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور توسط هیئت رئیسه مجلس

اعلام وصول گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور توسط هیئت رئیسه مجلس

گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ موارد اعلام وصول هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی را به شرح زیر قرائت کرد:

- سوال ملی محمدرضا صباغیان نماینده مهریز، بافق، ابرکوه خاتم و بهاباد از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اینکه «چرا توزیع نیروی انسانی به صورت عادلانه کانال اساس نیاز مناطق مختلف کشور صورت نمی‌گیرد؟».

- سوال ملی سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه «علت عدم برنامه ریزی دقیق برای نجات دامداران از نابودی چیست؟ کدام راهبرد برای تامین نهاده مورد نیاز به قیمت مناسب و خرید شیر و گوشت با قیمت منطقی اجرایی شده است؟»

- ۲ سوال ملی سید محمد پاکمهر نماینده بجنورد جاجرم و سملقان از وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه «علت کمبود نهاده‌های دامی دولتی و ضعف نظارت مدیریت و عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در حوزه نهاده‌های دامی تنظیم بازار محصولات کشاورزی و میوه های تنظیم بازاری چیست؟».

- گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور توسط دیوان محاسبات کشور.

 رشیدی تاکید کرد: این برای نخستین بار است که گزارش تفریغ بودجه کل کشور ۶ ماه زودتر از موعد به مجلس ارائه می‌شود که به خاطر این اقدام جهادی از ریاست و کارکنان خدوم دیوان محاسبات کشور تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 7527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =