کد خبر 7576
۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

حسین‌پور:

مجلس انقلابی با افزایش قیمت دارو به شدت مخالف است

مجلس انقلابی با افزایش قیمت دارو به شدت مخالف است

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت با انتقاد از اجرای طرح دارویاری تاکید کرد: سفره مردم تاب و تحمل افزایش قیمت دارو را ندارد و مجلس انقلابی با افزایش قیمت دارو به شدت مخالف است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز سه شنبه ۴ مرداد مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس قانون رتبه بندی معلمان را مصوب و ابلاغ کرده است، بنابراین لازم است هر چه سریعتر وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه نسبت به تامین اعتبار و اجرای قانون مجلس اقدام نمایند.

وی همچنین در تذکر دیگری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: چرا این وزارتخانه مبالغ خرید گندم کشاورزان را پرداخت نمی‌کند مگر غیر از این است که خرید گندم به عنوان یک محصول مهم کشاورزی برای کشور ما ضروری و لازم است، اگر مبالغ گندم به موقع پرداخت نشود متاسفانه مردم مجبور هستند گندم خود را به دلالان و واسطه‌ها بفروشند.

نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت شهرستان های مرزی با اشتغال جوانان آنها گره خورده است،  در تذکری به وزیر کشور خاطرنشان کرد: معیشت مرزنشینان و رونق اقتصادی مناطق مرزی و مبادلات تجاری در مناطق مرزی یک فرصت است نه تهدید؛ چرا علی رغم دستور مقامات کشوری مبنی بر بازگشایی مرزهای اشکان و قاسم‌ رش سردشت هنوز اقدامی عاجل صورت نگرفته است؟

حسین‌پور در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور تاکید کرد: انتظار این است که مصوبات سفرهای استانی از جمله سفر رئیس جمهوری به استان آذربایجان غربی هرچه زودتر ابلاغ شود تا هرچه زودتر در فصل کاری اقدامات عمرانی صورت پذیرد.

وی همچنین خواستار تعجیل کمیسیون اجتماعی مجلس در رسیدگی و بررسی قانون ساماندهی کارکنان دولت شد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از اجرای طرح دارویاری گفت: مگر رئیس جمهور محترم در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود تاکید نکردند که نان، دارو و بنزین گران نخواهد شد؟ چرا وزارت بهداشت به صورت ناگهانی اقدام به اجرای طرحی به نام دارویاری کرده است و باعث افزایش سرسام آور قیمت دارو شده است؟ سفره مردم تاب و تحمل افزایش قیمت دارو را ندارد و مجلس انقلابی با افزایش قیمت دارو به شدت مخالف است؛ به وزیر بهداشت تذکر می دهم که هر چه زودتر به این موضوع ورود کند.

انتهای پیام

کد خبر 7576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =