کد خبر 7677
۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

صباغیان:

شهر بافق که ثبت جهانی شده نیازمند رسیدگی فوری است

شهر بافق که ثبت جهانی شده نیازمند رسیدگی فوری است

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس با بیان اینکه سیل استان یزد خسارات جبران ناپذیری به این استان وارد کرده است، گفت: هیات دولت باید برای جبران این خسارات وارد عمل شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیل اخیر استان یزد، عنوان کرد: در سیل اخیر ما خسارات زیادی را در حوزه کشاورزی، معیشتی به ویژه در حوزه میراث فرهنگی متحمل شدیم.

وی با بیان اینکه هر روز تاخیر در بازسازی خسارات، جبران ناپذیر خواهد بود، افزود: شهر بافق که ثبت جهانی شده نیازمند رسیدگی فوری است.

نماینده مردم مهریز در مجلس خطاب به رئیس مجلس، تصریح کرد: همانطور که شما در نطق پیش از دستور خود اشاره کردید اگر چنین حوادثی پیش بینی می شد خسارات کمتری به مردم وارد می شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اضافه کرد: متاسفانه هنوز خسارات ناشی از سرمازدگی به استان یزد پرداخت نشده و هیات دولت باید با توجه به اینکه مردم کشاورزی و زندگی شان به دلیل سرمازدگی خسارت جدی دیده است خسارات ارزیابی شده را جبران کند.

انتهای پیام

کد خبر 7677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =