کد خبر 7699
۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

نظری:

پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شود

پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شود

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: برخی از فرهنگیان پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند، سازمان برنامه و وزارت آموزش و پرورش پیگیری نماید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) نسبت به تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تذکر داد: برخی از فرهنگیان دو سال است که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند، سازمان برنامه و وزارت آموزش و پرورش پیگیری نماید.

وی ادامه داد: وضعیت معیشت کارمندان قراردادی در بدنه دولت مناسب نیست، لازم است دولت نسبت به ساماندهی نیروهای قراردادی دولت و همچنین بسیاری از کارمندان شورای حل اختلاف، نیروهای خدماتی مدارس و آموزش و پرورش که به شدت از لحاظ حقوق و معیشت در مضیقه هستند.

نظری افزود: متأسفانه سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در خیلی از شهرستان‌ها مانند شهرستان خمین قطع شده است و بر اساس قانون دولت موظف است هر سال سهمیه مناسبی را از طریق تأمین اجتماعی اختصاص دهد.

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: دولت باید خانه‌تکانی نماید و کارمندان بالای ۳۵ سال خدمتی باید جای خود را به جوانان بدهند، متأسفانه در دولت قانون با تبعیض اجرا می‌شود. سازمان بازرسی باید با مدیرعامل بانک مسکن که برخلاف قانون با ۳۵ سال سابقه در رأس کار است، برخورد کند.

انتهای پیام

کد خبر 7699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم با زنشسته IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 0
    ماازهرطرف ضرر کردیم