کد خبر 7704
۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

لطفی:

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا تعیین شدند

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا تعیین شدند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا و اعضای ناظر این کمیسیون در مجامع، هیات‌ها و شوراها در نشست امروز کمیسیون اجتماعی خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستورکار امروز(یکشنبه ۹ مرداد ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا مشخص شدند.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتخاب اعضای ناظر کمیسیون اجتماعی در مجامع، هیات‌ها و شوراها در راستای اجرای ماده ۲۱۶ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و تعیین و جابجایی روسای کمیته‌های تخصصی این کمیسیون از دیگر موضوعاتی بود که در دستورکار نشست امروز قرار داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: در این راستا تعدادی از اعضای کمیسیون به عنوان عضو ناظر در شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی، شورای حقوق و دستمزد، شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی، شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، هیات عالی گزینش، شورای عالی اداری و شورای عالی بیمه انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اسامی نمایندگانی که به عنوان اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا و عضو ناظر این کمیسیون در مجامع، هیات‌ها و شوراهای فوق‌الذکر انتخاب شدند به صحن علنی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 7704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =