کد خبر 7707
۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

راستینه:

هیات تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری انتخاب شدند

هیات تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری انتخاب شدند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری با رأی اعضای این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز با رای اکثریت اعضای کمیسیون ۱۳ عضو هیات تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری انتخاب شدند.

وی افزود: بر این اساس علاوه بر بنده (احمد راستینه) محمدمهدی فروردین،  عبدالجلال عیری، محمد وحیدی، امانقلیچ شادمهر، رحمت الله نوروزی، علی آذری، رمضانعلی سنگدوانی، مهدی طغیانی، غلامرضا منتظری،  سیدناصر موسوی لارگانی، مهدی عباسی و محمدرضا مبلغی انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: هیات تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری طی روزهای آتی با انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه کار تحقیق و تفحص را آغاز خواهد کرد.

راستینه خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز ‌گزینه‌های پیشنهادی برای انتخاب اعضای ناظر در شوراها و سازمان‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون انتخاب شدند.

وی افزود: در این جلسه دو برابر از اعضای موردنیاز در این شوراها و سازمان‌ها انتخاب شدند تا از بین گزینه‌های پیشنهادی در صحن مجلس گزینه‌هایی برای عضویت انتخاب شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه بحث سفرهای استانی کمیسیون نیز مطرح شد و طبق تصمیم متخذه بنا شد تا اعضای کمیسیون در روز بیستم مهرماه یک سفر نظارتی به استان فارس داشته باشند.

انتهای پیام

کد خبر 7707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =