کد خبر 7720
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

اسماعیلی:

طرح ساماندهی استخدام امنیت شغلی را برای کلیه کارکنان دولت به ارمغان خواهد آورد/ طرح به‌زودی به صحن مجلس می‌آید

طرح ساماندهی استخدام امنیت شغلی را برای کلیه کارکنان دولت به ارمغان خواهد آورد/ طرح به‌زودی به صحن مجلس می‌آید

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به زودی به صحن مجلس خواهد آمد، گفت: از آن جایی که کارکنانی که قراردادهای شرکتی یا حجمی دارند از امنیت شغلی خود در آینده اطمینان ندارند، این طرح امنیت شغلی را برای کلیه کارکنان دولت به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش نمایندگان ما، ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، بیان کرد: کمیسیون اجتماعی با جدیت تمام این طرح را در دستور دارد و جلسات کارشناسی کمیته تخصصی بررسی جزئیات این طرح مرتبا تشکیل می شود و در روز سه‌شنبه نیز برای جمع بندی نهایی، این طرح در صحن کمیسیون اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم گرمی در مجلس در ادامه اظهار کرد: از آنجا که مطالبه عمومی برای تصویب این طرح بالا است، تمام تلاش ما بر این است تا در اسرع وقت این طرح را به صحن علنی مجلس بیاوریم.

هدف اصلی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت چیست؟

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی های این طرح در کمیسیون روبه پایان است و به زودی به صحن مجلس خواهد آمد، تصریح کرد: حذف شرکت های واسطه و تامین امنیت شغلی برای کلیه کارکنان دولت مهم ترین اهداف این طرح است که از ابتدا دنبال شده است. از آن جایی که کارکنانی که قراردادهای شرکتی یا حجمی دارند از امنیت شغلی خود در آینده اطمینان ندارند، این طرح امنیت شغلی را برای کلیه کارکنان دولت به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام

کد خبر 7720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =