کد خبر 7721
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

پیرهادی در جلسه ویژه مجمع نمایندگان‌تهران:

عامل اصلی خسارت بار شدن سیل کن عدم جدیت در اعمال قانون است

عامل اصلی خسارت بار شدن سیل کن عدم جدیت در اعمال قانون است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عدم لایروبی مسیل رودخانه در سه سال گذشته، ترک فعل و سستی در اعمال قانون، کوتاهی در آبخیزداری و آبخوان‌داری ۳ عامل اصلی بروز حادثه تلخ امام‌زاده داوود است.

به گزارش نمایندگان ما، محسن‌ پیرهادی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست ویژه‌ مجمع نمایندگان‌ استان‌ تهران که به منظور بررسی علل خسارت بار شدن سیل کن برگزار شد، گفت: اگر یک دهم تجهیزاتی که امروز در مناطق آسیب دیده حاضرند، پیش از حادثه و برای انجام ماموریت‌ها و وظایف دستگاه‌ها بکار گرفته می‌شدند هم‌وطنی جانش را از دست نمی‌داد.

وی افزود: عدم لایروبی مسیل رودخانه در سه سال گذشته، ترک فعل و سستی در اعمال قانون، کوتاهی در آبخیزداری و آبخوان‌داری ۳ عامل اصلی بروز حادثه تلخ امام‌زاده داوود است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اگر بجای توصیه و ارشاد کردن در حد بنر زدن و پیامک زدن؛ راهها بسته میشدند و رستورانها و مغازه‌ها مکلف به تعطیلی بودند بجای قربانی شدن هم‌وطنانمان فقط شاهد تخریب بودیم.  

پیرهادی گفت: اگر راهداری راه را می‌بست و خودروی پراید در حاشیه رودخانه پارک نمی‌کرد، دریچه عبور سیلاب بسته‌ نمی‌شد وفاجعه رخ‌نمی‌داد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: آقایانی می‌گویند امکانات لایروبی نداشتندچرا مثل حالا که از شهرداری درخواست نیرو و امکانات کرده اند و الان همه آنجا بسیج شده، قبل از حادثه کمک نخواستند!؟

انتهای پیام

کد خبر 7721

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =