کد خبر 7767
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

رحمانی:

روند اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رضایت بخش نیست

روند اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رضایت بخش نیست

نماینده مردم مشهد در مجلس در تذکری گفت: روند اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رضایت بخش نیست و عدم تدوین و تصویب آیین نامه های اجرایی با وجود طی شدن مهلت قانونی، اجحاف در حق مردم است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) نسبت به اجرای نامطلوب طرح جوانی جمعیت تذکر داد و گفت: ماه ها از ابلاغ قانون جمعیت و خانواده گذشته، ولی جلسات آن کماکان به طور منظم برگزار نمی شود، همچنین علی رغم تاکید قانون بر تشکیل هر سه ماه یکبار آن، عدم استقرار دبیرخانه ستاد و تشکیل کارگروه های تخصصی مشکلات زیادی را در مسیر اجرای آن ایجاد کرده است.

وی افزود: عدم تدوین و تصویب آیین نامه های اجرایی با وجود طی شدن مهلت قانونی اجحاف در حق مردم است. همچنین در قانون بودجه ۱۴۰۱ مبلغ ۱۲ هزار میلیارد تومان برای بخشی از قانون جمعیت مصوب شده است که سازمان برنامه و بودجه باید آن را تا پایان خرداد، اولویت ها و برنامه دستگاه ها را دریافت و نحوه هزینه کرد را به ستاد ملی جمعیت ارائه دهد که تاکنون در این زمینه نیز اقدامی صورت نگرفته است و این تعلل پذیرفتنی نیست و جبران کاستی ها و تعلل ها مورد انتظار است.

انتهای پیام

کد خبر 7767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رقیه مریمی نسب IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    من سه فرزندمتولد 94-96-98 دارم ولی شامل وام و خودرو نمیشم آخه این چه عدالتیه؟