کد خبر 7770
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

فلاحی:

طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی بر زمین مانده است

طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی بر زمین مانده است

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: در فضای مجازی فرهنگ، اقتصاد و امنیت جامعه برباد می رود، این موضوع مطالبه رهبری و اولویت مجلس است که بر زمین مانده است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: از دولت آقای رئیسی به دلیل سفر به استان همدان تشکر می کنم، امیدوارم همه دولتمردان مانند رئیس جمهور در دویدن و رفع مشکلات مردم همراه باشند.

وی با استناد به اصل ۸۵ و ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس گفت: براساس اصل ۸۵ سمت نمایندگی قائل به شخص بوده و قابل واگذاری به دیگری نیست. از حدود ۵ ماه پیش کمیسیون مشترک مربوط به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی که از مجلس رأی گرفته بود و هیچگاه این رأی قانوناً پس گرفته نشده، معلق شده که این موضوع خلاف قانون و بی توجهی و عدم رعایت قانون توسط هیات رئیسه است.

فلاحی اضافه کرد: هیچکس منکر این نیست که در فضای مجازی فرهنگ، اقتصاد و امنیت جامعه برباد می رود، این موضوع مطالبه رهبری و اولویت مجلس است که بر زمین مانده است.

نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم افزود: شنیده شده جلسه ای تشکیل شده که بسیاری از اعضای کمیسیون مشترک دعوت نشده بودند، اگر قرار است در این حوزه مشورتی صورت گیرد باید از همه اعضا مشورت گرفته شود. به نظر می رسد کسانی دعوت شده اند که جزو کمیسیون نبوده اند، امیدوارم برگشتن این قانون به کمیسیون مشترک تسریع شود.

انتهای پیام

کد خبر 7770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =