کد خبر 7771
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

الهیان:

ارتقاء طب سنتی ایرانی در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد

ارتقاء طب سنتی ایرانی در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد

نماینده مردم تهران در مجلس از وزیر بهداشت درخواست کرد که هر چه سریعتر ارتقاء ساختار طب سنتی ایرانی را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر ی با تشکر از وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) جهت انهدام تیم عملیاتی رژیم صهیونیستی گفت: هوشیاری این سربازان باعث کور ماندن توطئه رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران شد.

وی از وزیر بهداشت درخواست کرد که هر چه سریعتر ارتقاء ساختار طب سنتی ایرانی را در دستور کار خود قرار دهد. به این گنجینه ۷ هزار ساله علمی کم توجه هستیم، علیرغم اینکه در این حوزه ظرفیت داریم و می‌توانیم به عنوان مرجع علمی شناخته شویم کما اینکه رتبه ۴ تولید علم در حوزه سنتی را در اختیار داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: وضعیت املاک حاکم شرعی را تعیین تکلیف کنید زیرا مردم تهرانسر در سختی و مشکل به سر می‌برند و وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و مسکن استان تهران پاسخگو و شفاف نیست و احترام به ارباب رجوع را مد نظر قرار نمی‌دهند. بر اساس حکم امام خمینی این املاک به مردم مستضعف داده شده  لازم است تا دادن سند خیال آنها راحت شود.

انتهای پیام

کد خبر 7771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =