کد خبر 7798
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

رویداد همرسان توسط خانه خلاق و نوآوری قوه مقننه برگزار شد

رویداد همرسان توسط خانه خلاق و نوآوری قوه مقننه برگزار شد

رویداد همرسان به همت خانه خلاق و نوآوری قوه مقننه و با حضور رییس مرکز پژوهش ها و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش نمایندگان ما، رویداد همرسان که اختصاص به ارایه شرکت های دانش بنیان در حوزه بهداشت و سلامت داشت به همت خانه خلاق و نوآوری قوه مقننه برگزار شد.

شایان ذکر است در این نشست بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مسعود پزشکیان، محمدعلی محسنی بندپی، عبدالحسین روح الامینی نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

گفتنی است در این رویداد شرکت های برتر  فناور، دانش بنیان و نوپای حوزه بهداشت و سلامت به ارایه دستاوردها و چالش‌های پیش روی فعالیت‌های خود پرداختند.

در این نشست، عدم حمایت بانک‌ها، مراحل سخت صدور مجوزها و رقابت شرکت‌های دولتی با بخش خصوصی از مهم‌ترین چالش های پیش روی این شرکت ها عنوان شد.

در ادامه این نشست بابک حمیدیا مدیر خانه خلاق و نوآوری قوه مقننه با اشاره به اهمیت ضرورت نوآوری در کشور، گفت: رویدادهایی همچون همرسان برای تحول در فرایندهای داخلی مجلس و تحول در کلیت مجموعه حکمرانی کار موثر است.

وی افزود: جلسه ارایه شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت برای تحول در کل حکمرانی طراحی شده است.

در پایان این جلسه نمایندگان حاضر و شرکت کنندگان سوالات خود را از مدیران شرکت‌های حاضر در رویداد مطرح کردند و راهکارهای رفع موانع پیش روی شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپای حوزه بهداشت و سلاما مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

کد خبر 7798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =