کد خبر 7824
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

راستی:

آقای مخبر به عنوان رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه چه اقدامی انجام دادید؟

آقای مخبر به عنوان رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه چه اقدامی انجام دادید؟

نماینده مردم شبستر در مجلس خطاب به معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه آقای مخبر به عنوان رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه چه اقدامی انجام دادید، گفت: موضوعی که زندگی بیش از ۱۰ میلیون انسان را به خطر انداخته نباید مورد مسامحه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکر به معاونی خطاب به معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو و رئیس سازمان محیط زیست گفت: آقای مخبر به عنوان رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه چه اقدامی انجام داید؛ دریغ از یک اظهارنظر؛ موضوعی که زندگی بیش از ۱۰ میلیون انسان را به خطر انداخته نباید مورد مسامحه قرار گیرد.

وی افزود: چرا کانی‌سیب علیرغم پیشرفت ۹۹ درصدی افتتاح نمی‌شود. در این رابطه کسانی که در گذشته علیرغم دریافت اعتبارات قابل ملاحظه تعلل کردند باید جوابگو باشند.

نماینده مردم شبستر در مجلس یادآور شد: یکی از اقدامات موثر در احیای دریاچه ارومیه تسریع در اجرا و اتمام پروژه آبرسانی ارس به شهرستان‌های مرند، شبستر و تبریز است، چرا در شهرها و روستاهای حاشیه دریاچه سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب ایجاد نمی‌شود تا خروجی آن راهی دریاچه ارومیه شود.

انتهای پیام

کد خبر 7824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =