کد خبر 7840
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

جدی:

انتقادات اصلاح‌طلبان در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ایرادات بنی‌اسرائیلی است

انتقادات اصلاح‌طلبان در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ایرادات بنی‌اسرائیلی است

نماینده شیروان در مجلس با بیان اینکه انتقادات اصلاح‌طلبان در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ایرادات بنی‌اسرائیلی است، گفت: اصلاح‌طلبان نه خود توان کار کردن دارند و نه اینکه چشم دیدن کار کردن دیگران را دارند.

به گزارش نمایندگان ما، علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی اصلاح‌طلبان علیه خدمات‌رسانی مسئولان به سیل‌زدگان گفت: انتقادات و فضاسازی‌های اصلاح‌طلبان علیه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ایرادات بنی‌اسرائیلی است.

وی افزود: اصلاح‌طلبان نه خود توان کار کردن دارند و نه چشم دیدن کار کردن دیگران را دارند و دائم به دنبال زیر سؤال بردن کارها و اقدامات مسئولان هستند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حتی اگر بگوییم که حضور مسئولان در میان سیل‌زدگان در حد هم‌دردی بوده، اصلاح‌طلبان زمانی که قدرت اجرایی را در دست داشتند، در همین حد هم کار انجام نمی‌دادند و یکبار هم که در میان زلزله‌زدگان حاضر شدند، با کفش به روی فرش مردم رفتند.

جدی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در این ایام توسط مسئولان امر بسیار خوب بوده و مسئولان در سطوح بالا با حضور در مناطق سیل‌زده از نزدیک امور را رصد کرده و مشکلات را پیگیری می‌کردند.

وی افزود: به عنوان مثال وزیر کشور در هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد در میدان حضور دارد و از نزدیک کار را پیگیری می‌کند و این خود نشان‌دهنده جدیت مسئولان برای پیگیری امور و مشکلات است.

وی اظهار داشت: البته نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که ما توجه لازم را به اقدامات پیشگیرانه نداریم؛ درست است که اقدامات خوبی برای کمک به سیل‌زدگان انجام شده، اما اگر اقدامات پیشگیرانه انجام می‌شد، حجم خسارات بسیار اندک بود زیرا هزینه پیشگیری بسیار کمتر از هزینه جبران خسارت و درمان است.

منبع: فارس

انتهای پیام

کد خبر 7840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =