کد خبر 7857
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

طاهری در گفتگو با نمایندگان ما: 

ارزانی فولاد و سیمان در بورس کالا/ قیمت جهانی خیلی بیشتر است 

ارزانی فولاد و سیمان در بورس کالا/ قیمت جهانی خیلی بیشتر است 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: فروش فولاد و سیمان در بورس کالا باعث شده است که قیمت این محصولات در کشورمان نسبت به قیمت جهانی حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر باشد.  

مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما، درباره قیمت فولاد و سیمان اظهار داشت: هرگاه قیمت فولاد و سیمان جهش پیدا کند، مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون صنایع و معادن از مسئولان ذیربط دعوت به عمل می‌آورد و این موضوع را در دستورکار قرار می‌دهد.  

وی با بیان اینکه قیمت فولاد در ایران گران نشده است، گفت: در زمینه فولاد از آنجایی که قیمت های جهانی در حال کاهش است، ما هم افزایش قیمت نداریم، اما اگر قیمت فولاد در ایران افزایش یابد، حتماً ورود می کنیم.  

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما چندی پیش قبول کردیم که فولاد و سیمان را در بورس کالا بفروشیم و فولاد با قیمتی که الان در بورس کالا به فروش می‌رسد، نسبت به قیمت جهانی حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر است.  

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت زنجیره فولاد در یک سالی که دولت سیزدهم آغاز به کار کرده است، نسبت به سال‌های قبل قابل مقایسه نیست و وضعیت قیمتی آن بسیار بهتر شده است.  

طاهری بیان کرد: البته وضعیت زنجیره فولاد و قیمت آن هنوز ایده‌آل نشده است و هنوز ایراداتی دارد، اما نسبت به دولت قبل شرایط بهتر شده است.

انتهای پیام

کد خبر 7857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =