کد خبر 7982
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

تذکر نقدعلی درباره نشست امروز شورای هماهنگی مجلس با دولت

تذکر نقدعلی درباره نشست امروز شورای هماهنگی مجلس با دولت

نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: بهتر بود که جلسه امروز مجلس با دولت با حضور همه نمایندگان برگزار می‌شد نه به صورت گزینشی و گویی که «نماینده‌تر» داریم.

به گزارش نمایندگان ما، حجت الاسلام محمد تقی‌ نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: قرار است امروز بعد از ظهر جلسه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و روسای کمیسیون‌های تخصصی با هیات دولت تشکیل شود بهتر بود که این جلسه با حضور همه نمایندگان برگزار می‌شد تا دغدغه نمایندگان منتقل شود نه این‌که جلسه به صورت گزینشی باشد و گویی که «نماینده‌تر» داریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار همدانی افزود: شاید در زمان شهادت سردار همدانی حق او ادا نشد خدا توفیق داد به خاطر برخی از خبط و خطاهای برخی از وادادگان و درماندگان دوباره یاد این شهید و رشادت‌های او برای مردم گوشزد شود.

مححمد باقر قالیباف رییس مجلس در پاسخ به تذکر نقدعلی گفت: در جلسه امروز اعضای هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌های تخصصی با دولت بحث هماهنگی در حوزه‌های اجرایی درباره مصوبات مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد ولی قرار است جلسه مشترک مجلس و دولت در هفته دولت و به پیشنهاد دولت تشکیل شود.

انتهای پیام

کد خبر 7982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =