کد خبر 7986
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

انتقاد نایب رئیس کمیسیون عمران از ابلاغ نشدن بودجه‌های عمرانی

انتقاد نایب رئیس کمیسیون عمران  از ابلاغ نشدن بودجه‌های عمرانی

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از ابلاغ نشدن بودجه های استان‌ها و شهرستان‌ها و آغاز نشدن کارهای عمرانی در کشور در سال جاری، از هیئت رئیسه مجلس خواست تا در جلسه امروز با رئیس جمهوری موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، کمال علیپور نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه) در تذکری با اشاره به جلسه امروز هیئت رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس با رئیس جمهوری اظهار کرد: در آستانه ورود به ششمین ماه سال هستیم اما هنوز به شورای برنامه ریزی استان‌ها و شهرستان‌ها بودجه‌ای ابلاغ نشده و کارهای عمرانی آغاز نشده است.

وی با اشاره به فرآیند تصویب قانون بودجه در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس از ۳ ماه مانده به پایان سال به صورت سه شیفت کار می‌کنند تا بودجه پیش از پایان سال تصویب و ابلاغ شود و دولت بتواند از فروردین ماه سال بعد کار خود را با قانون بودجه جدید آغاز کند اما امروز در آستانه ورود به ماه ششم سال هستیم و هنوز کارهای عمرانی آغاز نشده و بودجه ابلاغ نشده و مبادله موافقتنامه ها انجام نشده است.

علیپور از هیئت ئیسه مجلس درخواست کرد که در جلسه امروز خود با رئیس جمهور حتماً این موضوع را مطرح نمایند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس در پاسخ به تذکر وی گفت: در جلسه صبح امروز هیئت رئیسه مجلس موضوع موافقتنامه های بودجه ای که طبیعتاً باید در اردیبهشت ماه مبادله می‌شد، مطرح شد؛ این موضوع حتماً از اولویت‌ها محسوب می‌شود و پیگیر آن هستیم.

انتهای پیام

کد خبر 7986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =