کد خبر 7998
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

بشیری:

رئیس جمهور انسجام تیم اقتصادی را بیشتر کند

 رئیس جمهور انسجام تیم اقتصادی را بیشتر کند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با تاکید بر اینکه موضوع معیشت مردم باید با جدیت مورد توجه قرار بگیرد، از رئیس جمهور درخواست کرد که انسجام تیم اقتصادی دولت را بیشتر کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، فرهاد بشیری نماینده پاکدشت مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با اشاره به وقوع سیل اخیر در نقاط مختلف کشور از جمله استان تهران در تذکری به وزیر کشور گفت: سیلاب هایی در کشور رخ داد که خساراتی به همراه داشت، ضرورت دارد برای استان تهران بیشترین اهتمام و تلاش صورت بگیرد.

وی با طرح این پرسش که چرا استان تهران رتبه اول در خسارات و تلفات در سیلاب های اخیر را داشته است؟ افزود: ضروری است مسئولان وزارت کشور سریع به این موضوع رسیدگی کنند.

نماینده پاکدشت در مجلس خطاب به رئیس جمهوری درخواست کرد که انسجام تیم اقتصادی دولت را بیشتر کند چرا که موضوع معیشت مردم باید با جدیت مورد توجه قرار بگیرد.

بشیری با بیان اینکه «برای پروژه های عمرانی کشور تاکنون مبالغی پرداخت شده اما این مبالغ این قابلیت را ندارد که به پروژه های عمرانی کشور سرعت ببخشد»، از رییس جمهوری درخواست کرد که به سازمان برنامه بودجه دستور دهند تا در این خصوص مساعدت های ویژه را در نظر بگیرند.

انتهای پیام

کد خبر 7998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =