کد خبر 8176
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

سرمدی:

برای مشکلات کم آبی باید از سال‌های گذشته تدبیر می شد/ با ترک فعل ها برخورد می کنیم

برای مشکلات کم آبی باید از سال‌های گذشته تدبیر می شد/ با ترک فعل ها برخورد می کنیم

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با تاکید بر اینکه مصمم هستم با ترک فعل ها در زمینه بحران آب و خشکسالی برخورد کنم، گفت: برای مدیریت میدانی آب و پیش‌بینی مشکلات کم آبی باید از سال‌های گذشته تدبیر می شد.

به گزارش نمایندگان ما، کیومرث سرمدی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای سالامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«در بحث بحران آب و خشکسالی از سال گذشته هشدارها داده شد. اراده‌ی فرماندار و مدیران آبفا را برای حل مشکل می‌بینم، اما اگر مساعدت‌های تهران و استان محقق نشود قطعا از اختیارات قانونی خودم در جهت احقاق حق مردم شهرستان اسدآباد استفاده خواهم کرد.

برای مدیریت میدانی آب و پیش‌بینی مشکلات کم آبی باید از سال‌های گذشته تدبیر می شد. با هیچ‌کس جز مردم عقد اخوت نداریم و مصمم هستم با ترک فعل ها در این زمینه برخورد کنم.»

طی روزهای اخیر مسئولین استان همدان در رابطه با خشکسالی و کاهش منابع آبی در این استان هشدار داداه اند و داوود شاهسوند معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با هشدار خشکسالی در استان گفته است که در سال جاری آبی ۲۳ درصد نسبت به سال گذشته و ۳۴ درصد نسبت به بلندمدت کاهش بارندگی داشتیم.

انتهای پیام

کد خبر 8176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =