کد خبر 8542
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

شکرالهی:

دولت انقلابی و مردمی یعنی همین در بین مردم بودن

دولت انقلابی و مردمی یعنی همین در بین مردم بودن

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت سیزدهم بعد از گام انقلابی در واردات واکسن و مدیریت بیماری کرونا در میان مردم حضور یافته و مشکلات آنها را لمس کرد.

به گزارش نمایندگان ما، منصور شکرالهی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقاط قوت و ضعف دولت سیزدهم، بیان کرد: یکی از حرکت های انقلابی که دولت سیزدهم در طول یک سال اخیر انجام داده است بحث واکسیناسیون کرونا بود. دولت قبلی در این حوزه ناتوان بود. اما این دولت با تمام توان واکسن را وارد کرد و توانست به خوبی بیماری کرونا را مدیریت کند. یکی از بزرگ ترین اقدام های دول سیزدهم انجام واکسیناسیون و کنترل بیماری کرونا بود.

دولت سیزدهم در بین مردم است

وی در ادامه اظهار کرد: ما هر چه در دولت قبل پیام می دادیم که واکسیناسیون با جدیت دنبال شود اقدامی صورت نمی گرفت. اما این دولت در حوزه واردات واکسن عملکرد خیلی خوبی داشت. از دیگر نقاط قوت این دولت سفرهای استانی بود که رئیس جمهور انجام داد و به کل استان ها سفر کرد. اکنون دور اول سفرها به پایان رسیده و حتی دور بعدی آن نیز شروع شده است. اینکه رئیس جمهور و اعضای دولت در بین مردم حضور داشته و از بخش های مختلف بازدید میدانی داشته اند بسیار در حل مشکلات مردم تاثیر گذار است.

توجه دولت سیزدهم به مناطق محروم

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رئیس جمهور دو بار به جنوب استان کرمان و حوزه انتخابیه بنده در طول این یک سال سفر داشته اند. یک بار در سال گذشته و در هنگام سیل به منطقه سفر کردند و یک بار حدود یک هفته پیش در محروم ترین روستای کرمان در وضعیت جوی نامناسب و طوفان شن حضور پیدا کردند. این حضور میدانی و در بین مردم بودن بسیار در حل مشکلات موثر است. بنده در طول این یک سال حدود ۶ بار با رئیس جمهور دیدار داشته ام در حالی که در دولت قبلی در طول یکسال ما حتی یکبار هم موفق به ملاقات با رئیس جمهور نشدیم.

دولت باید از ظرفیت نخبگانی استفاده کند

وی در ادامه تاکید کرد: اینکه رئیس جمهور در بین مردم بوده و مسائل و مشکلات را از نزدیک رصد می کند بسیار موثر است. دولت انقلابی و مردمی یعنی همین در بین مردم بودن و مشکلات آنها را لمس کردن. سفرهای استانی رئیس جمهور مصوبات خوبی به همراه داشته و اکثر مصوبات این سفر ها نیز عملیاتی شده است. رئیس جمهور در سفر به جنوب استان کرمان در بحث آب، بهداشت و جاده ها مصوبات خوبی داشت و ان شاالله به زودی هم اجرایی می شود.

وی افزود: اما انتظار می رود نیروهای خسته از بدنه دولت بیرون رفته و نیروهای جوان  و توانمند جایگزین آنها شوند. دولت باید در مسیر پیش رو از ظرفیت نخبه های کشور استفاده کند. اگر بتوانیم در بخش های مهم از ظرفیت نخبگان استفاده کنیم قطعا موفقیت های بیشتری کسب خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 8542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =