کد خبر 8560
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

اعظمی:

مجلس حفظ منابع طبیعی و جنگلهای بلوط را با حساسیت پیگیری می کند

مجلس حفظ منابع طبیعی و جنگلهای بلوط را با حساسیت پیگیری می کند

سخنگوی کمیسیون کشاورزی اظهار داشت: گزارش بازدید از جنگل‌های بلوط و آخرین وضعیت این مناطق به وزیر جهاد کشاورزی، رئیس مجلس و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه خواهد شد.

به گزارش نمایندگان ما، ذبیح‌الله اعظمی ساردویی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید خود از جنگل‌های بلوط در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این سفر برای بررسی وضعیت جنگل های بلوط در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد انجام شد. در این سفر، روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی و مدیران کل منابع طبیعی دو استان من را همراهی کردند.

وی افزود: در این بازدید، متوجه شدیم که آلودگی در شهرستان رستم بسیار شدید است. دراین باره، مسئولان و متولیان این موضوع در حال رفع آلودگی هستند. البته مشابه این وضعیت در شهرستان باشت نیز دیده می شود. اما، در شهرستان یاسوج و مناطقی به نام دشمن‌زیاری در منطقه مرزی میان فارس و کهگیلویه و بویراحمد آلودگی وجود نداشت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه مجلس حفظ منابع طبیعی و ۶ میلیون جنگل های بلوط را با حساسیت پیگیری و دنبال می کند، تاکید کرد: این موضوع، دستور اکید آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و آقای عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس است که بنده به عنوان متخصص این رشته و عضو کمیسیون کشاورزی با سفر به منطقه این موضوع را پیگیری کنم.

وی در پایان افزود: گزارش این بازدید به وزیر جهاد کشاورزی، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 8560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =