کد خبر 8631
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

حاجی‌پور در گفتگو با نمایندگان ما:

قانون رتبه‌بندی نباید سلیقه‌ای اجرا شود/‌ تلاش می‌کنیم معلمان طرح مهرآفرین هم رتبه‌بندی شوند

قانون رتبه‌بندی نباید سلیقه‌ای اجرا شود/‌ تلاش می‌کنیم معلمان طرح مهرآفرین هم رتبه‌بندی شوند

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان نباید تفسیر و به صورت سلیقه‌ای اجرا شود.

رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با تاکید بر اینکه قانون رتبه‌بندی معلمان نباید به صورت ناقص اجرا شود، اظهار داشت: توقع نمایندگان آن است که دولت هر چه سریع‌تر قانون رتبه‌بندی معلمان را به صورت کامل و منطبق بر مصوبه مجلس شورای اسلامی اجرا کند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محل تأمین هزینه رتبه‌بندی معلمان برای سال ۱۴۰۱ در بودجه پیش‌بینی و تصویب شده است و سازمان برنامه و بودجه باید اعتبارات رتبه‌بندی معلمان را به صورت کامل تخصیص دهد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس یازدهم به خوبی قانون رتبه‌بندی معلمان را به تصویب رساندند و ما حتماً بر نحوه اجرای این نظارت دقیق خواهیم داشت و نمی‌گذاریم دولت قانون را مطابق با سلیقه خود و بر خلاف قانون مصوب مجلس اجرا کند.

وی با تاکید بر اینکه قانون مجلس نباید تفسیر و به گونه دیگری اجرا شود، گفت: معلمان طرح مهرآفرین از اینکه مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان نشدند، گله‌مند هستند که مجلس شورای اسلامی پیگیر رفع مشکل آنان است. البته بر اساس اعلام نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، معلمان طرح مهرآفرین نیز باید شامل قانون رتبه بندی معلمان شوند.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه معلمان طرح مهرآفرین ۷۰ هزار نفر هستند که مشمول رتبه‌بندی معلمان نشده‌اند، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع است تا هر چه زودتر معلمان طرح مهرآفرین نیز مشمول قانون رتبه‌بندی شوند و مطالبات آنان هم محقق شود.

انتهای پیام

کد خبر 8631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    بازنشستکان یکم مهرپس چی طبق قانون هستند پس چرا ریالی پرداخت نکردندبهشون تکلیف این گروه مشخص کنید اون ازپاذاشمون. بغدازیکسال این هم رتبع بنذی اقای وزیر، میرکاظمی ووووخجالت بکشید چرا دروغ جرا حق الناس هفتاد دوهزارفزهنکی چررررررااال
  • ب IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    طرح رتبه بندی معلمان رو مجبور به دروغ وتقلب کرده باید برن مدرک الکی جمع کنند ایا ادارت دیگه هم برای اضافه کردن حقوق هاشون اینکار رو می کنند ؟