کد خبر 8636
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

گزارش اختصاصی؛

تکذیب شایعه ای دیگر/ معاونت حقوقی وزارت کشاورزی پیگیر ماجرا

تکذیب شایعه ای دیگر/ معاونت حقوقی وزارت کشاورزی پیگیر ماجرا

شایعه دستگیری برادر همسر وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم تکذیب شد. مسئول روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معاونت حقوقی این نهاد پیگیر ماجرا است.

پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما: روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری برادر همسر وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم سید جواد ساداتی نژاد منتشر شد، تیتر خبر چنین بود: برادر زن وزیر جهاد کشاورزی به خاطر مسائل مالی بازداشت شده است.  

حال امروز فاطمه زارعان معاون رسانه ای وزارتخانه جهاد کشاورزی در تکذیبیه ای این خبر را شایعه خواند.   

همچنین مسئول روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معاونت حقوقی این نهاد پیگیر ماجرا است.

در حالی که از نظر اقتصادی کشور و مردم شرایط سختی را می گذرانند، این قبیل شایعات و اخبار آن هم با عنوان «مالی» موجب ایجاد خشم و ناراحتی و تفرقه و دودستگی در بین آحاد جامعه می شود.   

تکذیب شایعه ای دیگر/ معاونت حقوقی وزارت کشاورزی پیگیر ماجرا

دامن زدن به شایعات موجب سلب اعتماد مردم می شود

دامن زدن به چنین شایعاتی با هدف به حاشیه راندن اقدامات و تلاش های دولت و بدبین کردن مردم نسبت به آن انجام می پذیرد که شایسته نیست.

چرا که امروز لازم است همه احزاب و گروه‌ها در کشور با همدلی و همراهی با دولت در جهت برون رفت از مشکلات موجود کمر همت ببندد نه با ایجاد شایعات و اخبار کذب و سنگ اندازی پیش پای دولت مردم را ناامید کرده و به آینده کشور بدبین نمایند. البته که وجود نقدسازنده لازم و ضروری است اما نه با شایعه پراکنی و ایجاد فضای مسموم.  

اعتلا و پیشرفت ایران زمانی میسر خواهد شد که همگی از این اختلافات دست برداشته و با اتحاد و موقعیت شناسی در راه پیشبرد اهداف و منافع کشور و مردم هم دل و هم صدا شویم.  امید است با جلوگیری از نشر چنین شایعاتی شاهد این اتحاد و همبستگی در جامعه باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 8636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =